Uw factuur is opgebouwd uit de volgende onderdelen:

  • Licenties: Dit zijn de jaarlijkse kosten voor het gebruik van de modules en de extra opties van het eLoo Platform. Voor deze prijs garanderen wij een digitaal platform dat voldoet aan de veiligsheidseisen die worden gesteld. Daarnaast onderhouden wij het platform, voeren op basis van vragen van klanten updates door en voegen functies toe.
  • Good service: Wij bieden uitstekende service voor een klein bedrag! deze service bestaat uit drie elementen:
    Support: Ons supportteam is vijf dagen per week van 8:30 – 17:00 uur voor alle medewerkers van onze klanten bereikbaar voor ondersteuning bij het gebruik van het eLoo platform. Het supportteam vraagt goed door, heeft ervaring met het onderwijs en is expert als het gaat over de toepassings- en inrichtingsmogelijkheden van het platform. Ze krijgen niet voor niks
    een 9,2 in het laatste klanttevredenheidsonderzoek.
    Single Sign On (SSO): Al onze klanten kunnen gebruik maken van een Microsoft SSO of een SURF SSO, waardoor de medewerkers geen extra wachtwoord hoeven te onthouden en toch veilig kunnen inloggen op het eLoo Platform.
    Opleiding: Er worden maandelijks online instructiemomenten georganiseerd waar (nieuwe) medewerkers kennis kunnen maken met de modules. Iedereen mag zich hiervoor inschrijven. We vinden het belangrijk dat nieuwe medewerkers door eLoo geïnstrueerd worden, zodat
    ze het gebruik van het eLoo platform snel oppakken. Vanaf 10 medewerkers per school of bestuur, organiseren we ook online bijeenkomsten exclusief voor één klant.
  • Eenmalige kosten: Naast jaarlijks terugkerende kosten zullen op de factuur ook eenmalige kosten staan zoals de inrichting van een module, instructies of implementatie.