Wanneer je kiest voor het eLoo platform dan zorgen wij ervoor dat je er optimaal mee kunt werken. Dat begint bij het implementatieproces, waarin we samen met onze klanten de modules inrichten. Onze Good Service garandeert adequate ondersteuning, nadat de modules zijn geïmplementeerd. Verder verzorgt eLoo ook diverse trainingen in vaardigheden als observeren, analyseren of feedback geven. Met deze service garanderen we dat je optimaal resultaat kunt halen uit ons platform.

Implementatie
Als de offerte is getekend richten onze implementatie adviseurs de gekozen modules en opties van het platform voor de school in. Dit gebeurt op basis van een tijdpad en heldere afspraken over wat wij van de school verwachten en wat de school van ons kan verwachten. Wij zorgen voor een handleiding waarmee de school de koppeling kan maken met het leerlingvolgsysteem of AFAS. En wij leveren een format aan voor de gegevens die wij van de school nodig hebben. Als de inrichting klaar is volgt een instructie, een ‘knoppencursus’, voor gebruikers.
Good service
Na de instructie blijft eLoo vanzelfsprekend beschikbaar voor vragen, hulp en/of advies. Wij bieden al onze klanten good service. Dit betekent dat zij altijd contact op kunnen nemen met ons supportteam via eloo@support.nl, dat zij gebruik kunnen maken van Single Sign On en dat wij zorg dragen voor de opleiding van nieuwe medewerkers.
Trainingen
Voor scholen die behoefte hebben aan meer inhoudelijke vaardigheden bij het gebruik van de modules hebben wij trainingen ontwikkeld op het gebied van observeren, feedback geven, regie nemen op ontwikkeling en kwaliteitsbeleid formuleren en monitoren.