support

Ons supportteam is vijf dagen per week van 8:30 – 17:00 uur voor alle medewerkers van onze klanten bereikbaar voor ondersteuning bij het gebruik van het eLoo platform. Zij vragen goed door, hebben ervaring met het onderwijs en zijn expert op het gebied van de toepassings- en inrichtingsmogelijkheden van het platform. Ze krijgen niet voor niks een 9,2 in het laatste klanttevredenheidsonderzoek.

single sign on (SSO)

Als klanten gebruik maken van Microsoft SSO en / of SURFconext SSO kunnen wij onze software hierop aansluiten. Daardoor hoeven gebruikers geen extra wachtwoord te onthouden en kunnen toch veilig inloggen op het eLoo platform.

opleiding

Er worden maandelijks online instructiemomenten georganiseerd waar (nieuwe) medewerkers kennis kunnen maken met de modules. Iedereen mag zich hiervoor inschrijven. We vinden het belangrijk dat nieuwe medewerkers door eLoo geïnstrueerd worden, zodat ze het gebruik van het platform snel oppakken. Vanaf tien medewerkers per school of bestuur, organiseren we ook online bijeenkomsten exclusief voor één klant.