Ons hechte team bestaat uit een groep enthousiaste onderwijs- en software experts. Zij staan de ruim 850 scholen die met ons platform werken met raad en daad terzijde. Onze missie is om scholen te helpen beter zicht te krijgen op onderwijsontwikkeling, kwaliteitszorg en het strategisch personeelsbeleid. Zo werken we samen aan de kwaliteitsverbetering van het onderwijs en de ontwikkeling van de medewerkers.
Ons team
Kim Höppener
Managing Director
Math van Loo
Accountmanager / Onderwijsexpert
Bart van Luik
Commercieel Manager / Onderwijsexpert
Simone van Gelderen
Accountmanager
Nicole Rose
Office Manager / Sales support
Donald Uhrlep
Sales support / Inside sales
Mirjam de Heer
Marketing adviseur
Angela Hoen
Projectcoördinator implementatie
Daan Dobber
Adviseur ICT & Onderwijs
Bas van der Hoff
Adviseur Datamanagement
Marina van der Laan
Applicatie Specialist & Tester
Marijke Brunsveld
Product owner
Ayse Geertsma
Lead Developer
Roland Ossevoort
Back-end Developer
Julian Klumpers
Front-end Developer
Josh de Vos
DevOps
Ook werken bij eLoo?
Hoe werken wij?
PRESENTATIE
Het eerste contact wordt gelegd door onze accountmanagers. Zij presenteren het platform aan schoolbestuurders die interesse hebben en denken mee over de meerwaarde ervan voor de school. Zij kunnen ook inzicht geven in de kosten. Op basis van het gesprek wordt een offerte gemaakt.
Implementatie
Als de offerte getekend is richten onze implementatie adviseurs de gekozen modules en opties van het platform voor de school in. Dit gebeurt op basis van een tijdpad en heldere afspraken over wat wij van de school verwachten en wat de school van ons kan verwachten. Wij zorgen voor een handleiding waarmee de school de koppeling kan maken met het leerlingvolgsysteem en / of AFAS. En wij leveren een format aan voor de gegevens die wij van de school nodig hebben. Als de inrichting klaar is volgt een instructie, een ‘knoppencursus’, voor gebruikers.
TRAINING
Voor scholen die behoefte hebben aan meer inhoudelijke vaardigheden bij het gebruik van de modules hebben wij trainingen ontwikkeld op het gebied van observeren, feedback geven, regie nemen op ontwikkeling en kwaliteitsbeleid formuleren en monitoren.
SUPPORT
Na de instructie blijft eLoo vanzelfsprekend beschikbaar voor vragen, hulp of advies. Wij bieden een good servicecontract. Dit betekent dat:
- Ons supportteam vijf dagen per week van 8:30 – 17:00 voor alle medewerkers van al onze klanten bereikbaar is.
- Alle medewerkers van de school gebruik kunnen maken van een Microsoft Single Sign On.
- Er een jaarlijkse instructiemoment is voor nieuwe medewerkers.
Het supportteam vraagt goed door, heeft ervaring met het onderwijs en is expert als het gaat over de toepassings- en inrichtingsmogelijkheden van het platform. Ze krijgen niet voor niks een 9,2 in het laatste klanttevredenheidsonderzoek.
Onze scholen
Meer dan 850 scholen in Nederland, Vlaanderen en Caribisch Nederland maken gebruik van ons platform. Nieuwsgierig naar hun ervaringen? Wij brengen je graag in contact met schoolleiders die als referent willen optreden.
Onze modules zijn tweetalig. Met één druk op de knop switch je eenvoudig van Nederlands naar Engels (or just the other way around). Voor onze Caraïbische scholen zijn enkele modules vertaald naar Papiaments. Een vertaling naar andere talen is vaak ook mogelijk.
eLoo werkt samen
Wanneer een schoolteam meer vaardigheden nodig heeft, dan kan eLoo daarin voorzien met trainingen. Wij werken daarbij samen met vijf belangrijke partners. Wij garanderen dat hun aanpak en producten aansluiten op ons platform.